ClickCease

הוגש נגדך כתב אישום

האם היית שוקל לנתח את עצמך ? האם היית שוקל לתכנן גשר ?

ניהול תיק פלילי הוא מקצוע. גם אם אתה סבור שהאמת לצדך, שכל מה שאתה צריך לעשות זה ללכת לשופט ולומר לו את "האמת שלך", אתה צריך עו"ד פלילי. הצד השני שמולך, כלומר התביעה, סבורה שיש ראיות נגדך שהצדיקו את הגשת כתב האישום. את הצד השני מייצג/ת פרקליט או תובע מקצועי. הוא ניהל עשרות או מאות תיקים. הוא יודע איך הדברים עובדים. הוא מבין בדיני ראיות, בסדר דין פלילי. רק עו"ד פלילי מקצועי ובעל ניסיון יוכל להתמודד איתו, ולהגדיל את סיכוייך בצורה משמעותית להיות זכאי בסופו של ההליך. מי שלא מכיר את המערכת, הסיכוי שלו להצליח מולה נמוך פי כמה.

ומנגד, גם אם אתה סבור כי הגשת כתב האישום מוצדק, ואין לך סיכוי, גם במצב זה עו"ד פלילי יכול לסייע לך. משפט פלילי אינו עוסק רק בשאלה של אשם או זכאי, אלא גם במקרה שהנאשם נמצא אשם, מהו העונש הראוי בנסיבות המקרה הספציפי לנאשם עם הנסיבות הספציפיות. עו"ד פלילי מקצועי יוכל להביא להקלה בעונשך בצורה משמעותית, ובמקרים מתאימים גם להביא לסיום התיק באי הרשעה.

שירותים נוספים

השאירו פרטים

במיקרים מתאימים, אף שיש ראיות טובות לחובתך, יוכל עו"ד פלילי לפנות בבקשה לעיכוב הליכים, ולהביא לסגירת התיק. כל מקרה לגופו, ולכן חשוב מאד להיות מיוצג על ידי עו"ד פלילי.

תיקים רבים בהליך הפלילי מסתיימים בהסדרי טיעון. עו"ד פלילי יוכל להשיג עבורך את הסדר הטיעון הטוב ביותר. הסדר טיעון הוא פרי של קשיים ראייתיים, נסיבות אישיות, ונסיבות התיק. עו"ד פלילי יוכל למקסם כל אחד מהטיעונים כדי בסופו של דבר להביא לתוצאה המקסימלית עבורך.

סיכומו של דבר, בחירת עו"ד פלילי מקצועי ובעל ניסיון הינו שלב קריטי עבורך, וחובה להיות מיוצג על ידי עו"ד פלילי מקצועי כדי להגיע לתוצאה המיטבית עבורך !.

צרו קשר

השאירו פרטים או התקשרו

דילוג לתוכן