ClickCease

מחוזי ת"א – מ"י נ' ר.ק. – מחיקת אישומים של מעשי סדום ואינוס

כנגד הנאשם הוגש כתב אישום חמור המייחס לו עבירות של מעשה סדום ואינוס (ריבוי עבירות), תקיפת בת זוג ואיומים. עפ"י עובדות כתב האישום, הנאשם היה חבר של המתלוננת, והתארס עימה 3 ימים לפני האירוע המרכזי נשוא כתב האישום. במהלך תקופת חברותם, נטען בכתב האישום כי הנאשם תקף את המתלוננת ואיים עליה מספר פעמים. עוד נטען כי במועד מסויים לאחר ריב שפרץ בין המתלוננת לנאשם, במהלך הלילה, ביצע הנאשם במתלוננת מספר מעשי סדום. 

המתלוננת הגיע להעיד בביהמ"ש, וחזרה על גרסתה במשטרה לפיה הנאשם ביצע בה מספר מעשי סדום בליל האירוע. במהלך חקירתה הנגדית, חשף עו"ד יוסי לין סתירות מהותיות בגרסת המתלוננת, וביהמ"ש העיר למתלוננת מספר פעמים כי היא אינה דוברת אמת. עו"ד יוסי לין חשף כי למעשה המתלוננת לא התלוננה על האונס מיד לאחר האירוע וסיפרה לבני משפחתה רק כי הנאשם תקף אותה, ומי שהעלתה לראשונה את הטענה כי הנאשם אנס את המתלוננת הינה אימה. עוד הצביע עו"ד יוסי לין על סתירות בין גרסתה של המתלוננת במשטרה ודברים שאמרה בעימות בינה לבין הנאשם, לבין עדותה בבהימ"ש. כמו כן, חשף עו"ד יוסי לין כי הדו"ח של המכון לרפואה משפטית לא תמך בגרסת המתלוננת, ודברים שמסרה המתלוננת בעת בדיקתה שללו למעשה את תלונתה ככל שהיא נוגעת לעבירות המין.  

בשל השעה המאוחרת, הופסקה החקירה הנגדית ונקבע המשך דיון לעוד מספר ימים. לאור הסתירות המשמעותיות שנתגלו בגרסת המתלוננת, ולאור הערות ביהמ"ש, החליטה הפרקליטות להגיע להסדר טיעון עם הנאשם, ולפיו כל עבירות המין שיוחסו לו בכתב האישום המקורי נמחקו. הנאשם הודה והורשע בעבירות של תקיפת בת זוג ואיומים בלבד.

צרו קשר

השאירו פרטים או התקשרו

דילוג לתוכן